Alla inlägg den 26 september 2007

Av Teater med häst och hund - 26 september 2007 13:38

Idag är det sista föreställning av Eldarnas Ring. Och dags är det! Efter 7 kvällar (inkl genrepet och genrepets genrep) har Hathil nämligen vant sig att det alltid är kul på kvällarna. Jag kan göra vad jag vill med honom (vandra, jobba flera timmar i skogen medan han får springa runt, åka inlines medan han drar mig osv), han ska ha kul på kvällen. Istället för att sova kommer han fram med sin liten "nallemus" och funkar det inte så kommer han med ytterligare några leksaker (sockdjuret, jeansben...) som han lägger på sängen. Sedan sittar han framför mig och stirrar. Vi ska ju leka på kvällen, det är det vi alltid gör nuförtiden!

Sedan är det ju dessutom så att man får en tuggpinne efter teatern när jag går ner igen för att plocka ihop grejer. Också en anledning att glo på mig, han ska nu ha en tuggpinne varje kväll innan han går och lägger sig. Han får tuggpinne endast efter föreställningar när jag går ut igen men beteendet släcks inte av sex kvällar i rad utan tuggpinne.

Vilka rutiner de får efter kort tid, särskilt om de tycker att något är kul...

Jana

Presentation

Omröstning

Var är Fido?
 I nedre högra hörnet
 I nedre vänstra hörnet
 I övre högra hörnet
 I övre vänstra hörnet
 Vad är en Fido??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards